Monday, May 31, 2010

Dah habis.....




Setelah 4 tahun berhempas pulas mengharungi seribu satu dugaan (campur diploma 7 tahun), akhirnya habis jugak pengajian dalam ijazah. Walaupun ade kawan - kawan yang cakap lame sangat tempoh aku belajar tu, tapi aku puas terlalu banyak ilmu yang aku dapat. Ilmu yang aku dapat bukan hanya di bilik kuliah, tapi pengalaman - pengalaman yang pahit, manis, masam, payau dan macam2 lagi rasa menjadikan aku seorang yang kaya ilmu. Walaupun aku kaya ilmu semangat belajar terus belajar kekal bersemarak hingga ke akhir hayat insyaallah.

Buat rakan - rakan sepengajian, aku ucapkan selamat maju jaya. Jadilah pendidik yang tabah dan sabar dalam mengemudi dunia pendidikan yang kian mencabar.Dan jangan lupa pulak kalau dah bertemu jodoh nanti jemput lah ye..

Buat sahabat2 dalam GPMS UiTM, terima kasih kerana menjadi teman dan kawan dalam semua keadaan terutama kepada alumni dan senior yang banjar beri ilmu dan tunjuk ajar. Semoga kita semua terus kekal dalam perjuangan memartabat pendidikan bangsa. Di UiTM kita baru diperkenalkan dengan perjuangan, diluarlah tempat kita betul - betul berjuang..Jangan undur walau selangkah..

No comments:

Post a Comment